ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Polskich Podróżników w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Struktura własnościowa i majątek

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Struktura własnościowa i majątek

Akapit nr 1 - brak tytułu

Właścicielem budynku i terenu Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Polskich Podróżników w Iławie jest Gmina Miejska Iława.
 
-Funkcja obiektu: placówka oświatowa.
-Szkoła nie posiada osobowości prawnej.
-Szkoła prowadzi gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej.
-Majątek Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Polskich Podróżników w Iławie 
(budynek, boisko, wyposażenie) wynosi – 5 866 487,16 zł (stan na 31.12.2023 r.).
-Powierzchnia użytkowa – 3 411,5 m2
-Powierzchnia nieruchomości gruntowej – 10 008 m2
-Ilość kondygnacji nadziemnych – 3
-Ilość kondygnacji podziemnych – 1
 
Dane do faktury:
 
Nabywca:
Gmina Miejska Iława
14-200 Iława
ul. Niepodległości 13
NIP 744-166-00-83
 
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa Nr 4
im. Polskich Podróżników w Iławie
14-200 Iława
ul. Skłodowskiej 31

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 4
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kazimierz Tyszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-26 10:21:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Damian Fijałkowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-26 10:21:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Damian Fijałkowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-28 10:23:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1919 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »